Stadium Sports Camp

Jobbet på Campen har dragit igång, med besked! Det har kommit lastbilsvis med saker och det mesta är bara kaos. Eller, det mesta var kaos. Veckan har i stort sett gått ut på att fixa kaos till ett organiserat kaos. Idag är det torsdag och det känns som om vi har lyckats. Hyffsat iaf.

Långa dagar, långa sträckor att springa, mycket att bära och mycket nytt att lära sig. Men det är skitkul! Campen kommer att bli fenomenalt rolig och jag längtar till nästa lördag då vi smygstartar med en specialvecka.


Min arbetsplats.


Entrén. Där har det börjat komma lite lådor. Ni ska bara se hur det ser ut nu :P


Butiken. Den ska göras om helt till Sports Camp, så Dolphins får flytta ut tills vidare.


Inne i butiken. Det kommer vara en annan möblering sen. Men här ska enbart Camp-prylar säljas i sommar.


Det finns ett par såhär långa korridorer, i vilka jag kutar fram och tillbaka. Kan dock erkänna att det åkts en del truck här också ;)


AT (activity town) 1056kvm bara skoj! Här ska det finnas datorer, spel, m.m m.m.


En annan del av arenan. Basketplan. Och här ska det vara invigningar (kommer ställas upp en liten scen) och det kommer vara en kändis som håller i alltsammans. Sen kommer det ju givetvis spelas basket här också.


Sågspån tänker ni. FEL säger jag. Det är snö, under sågspån ;) Campen ska nämligen lägga skidspår. Det ni! Så ni som saknar snön, kom till Campen i sommar och åk skidor!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0