Tillbaka

Jag har haft ett uppehåll, I know.. Men kom igen, jag har varit ledig och faktiskt haft bättre saker för mig! Eller inte...
Skit samma.. Idag har jag iaf varit ovanligt effetktiv och för första gången på ett par veckor känner jag mig riktigt glad, oförskämt pigg och nästintill helt frisk; det ni!

Bara för att ni ska förstå vilken otroligt duktig flickvän jag är idag ska jag tala om för er att jag både diskar, städar och smider hemliga planer tills imorgon (samt kollar på skidor). Tim fyller ju gammalt (lite känsligt) på söndag, men som flickvän fick jag dagen innan den stora dagen och det ska jag minsann utnyttja ordentligt! Moahaha..

Jag har inte avslöjat mer än att det blir lunch ute i Kolmården imorgon, så ni förstår ju att han börjar svettas lite i kalsongerna nu. Visserligen fyller Tim inte jämt, men för den sakens skull ska jag inte jävlas mindre. Man måste ju passa på liksom :P

Måste dock se till att han är i hyffsat skick på söndag då hans familj, släkt o vänner kommer på fika. Men det finns bra grejer som råder bot på det mesta, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0