Tadaaaa :D

Gissa vem som är vaken och på fötter redan? 8.15 (med lite hjälp) kom jag ur sängen. Är nästan lite stolt över mig själv, men samtidigt är det hemskt att jag under så lång tid har vänt på dygnet och sovit alldeles för länge/mycket. Man mår så mycket bättre av att gå upp i tid och faktiskt vara vaken på dagen och inte endast på eftermiddagen och kvällen. Hälsan först, alltid :P

Tims och mina vanliga morgonrutiner är himla mysiga tycker jag. Hans klocka ringer och vi snoozar 2-3 gånger, sen kliver han upp och ställer sig i duschen. Han står i duschen i ungefär 20 min (antar att han snoozar 2 gånger till), och då passar Charlie på att springa ett par varv i sitt hjul och jag somnar om. När Tim är klar i duschen tänds lampan i rummet, jag får en puss och som idag; lite tjat om att jag skulle masa mig ur sängen.

Fick både en o två krystade komplimanger dessutom, men han försöker iaf :P Haha, så söt.. För vem är vrålsnygg på morgon liksom?

Idag fick Tim köra sig själv till jobbet med mig i zombie-mode på passagerarsidan och när jag varit duktig o lämnat av honom så körde jag raka vägen hem.. Väl hemma gjorde jag iordning en jättegod macka som jag nyss åt upp och nu sitter jag och muppar mig vid datorn. Har faktiskt ett roligt spel att ta itu med snart ;)

Har dock två viktiga samtal att ringa idag; tele2 (jippiiiiii) samt Kunskapsgymnasiet, jag ska nämligen dit med Tims lillasyster på ett besök idag :) Stackars Hedman, han blir aldrig av med mig.. Haha, hans min brukar vara ganska rolig de gånger jag trillar in :P

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0