Nu igen...

Jag och mina drömmar, det är inte roligt längre. Dock drömmer jag mestadels när jag sover ensam, som tack o lov inte är allt för ofta. Men imorse sov jag 2 timmar själv, och lyckades ändå drömma så pass konstigt att jag fick ont i huvudet!
I drömmen var jag extremt upprörd, jag skrek, jag grät och jag ville bara bli lämnad ifred.. Varför har jag ingen aning om, men varenda cell i mig var extremt arg och ilsk.

Det är inte speciellt lätt att sedan försöka vara glad och mysig under dagen när man känner sig nere och smärre knäckt efter nattens upplevelser.. Hatar att mina drömmar ska styra/påverka mitt humör!

Dock fick jag ett jättegulligt sms av Tim strax efter att jag vaknat idag, vilket gav humöret ett rejält uppsving :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0