NT idag

Ja ni ser rätt.. Jag har hamnat i den å-så-häftiga tidskriften NT (Norrköping tidning), tjoho! Eller inte.. Dagens fråga känns ju inte som en bra andledning att hamna i tidningen för direkt. Tims lillasyster och jag blev ju båda stannade förra veckan, och vi båda hamnade med i tidningen..

En gång i tiden trodde jag att jag ville vara med i media, men tänk vad sådana naiva och medie-kåta tankar kan ändras snabbt. Den lilla fjuttplatsen jag hade i tidningen idag fick mig att inse att jag hellre står bakom media, än mitt i rampljuset och skottlinjen.

Dels för att jag har extrem prestationsångest och dels för att jag uppenbarligen inte kan lita på någon annan med mina ord och åsikter än mig själv. På enbart ett par rader gick jag från 20 till 12 år, och mina åsikter var helt omformulerade/omkastade och så simpelt och pinsamt skrivna att jag knappt vill kolla..

Tur att det kommer en ny tidning imorgon ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0