Måndag

Jag hatar måndagar! Verkligen, innerligt.. Hur ofta händer det något vettigt en måndag? Eller är jag bara gnällig för att min käre pojkvän somnade mitt i en konversation igår kväll (2 ggr!) o sen höll mig vaken (med sina förkylningssnarkningar), eller för att jag drömde århundradets värsta dröm där min pojkvän gjorde mig riktigt illa (mildt uttryckt) eller kanske för att jag var tvungen att infinna mig hos tandläkaren 8.20 imorse och sedan vänta 30 minuter pga försening, ELLER kan det ha varit att jag var tvungen att skriva en opposition som vi inte fått några som helst direktiv om hur den skulle skrivas så att vi fick trolla med knäna och ordbajsa en sida? VA?! VA?!?!? TELL ME!!

Kan ju säga såhär, det är inte roligt att frysa arslet av sig och dessutom vara halvt borta efter en "tandläkarshot" som ger en smärre minneslucka á 30 min.. Flumm goes flummigare, och det brukar sällan vara bra. Plus att kärleksbrevet jag fick med mig därifrån inte var någon vidare fin present heller..

Idag har jag nog inte varit någon rolig människa, speciellt inte imorse.. Men det ska nog hinna gå över tills imorgon.. Ska försöka genomlida ett core-pass ikväll, efter ett svulligt jullov. Död, dödare, koma för min del sen ikväll. Jajemen! Yoga imorgon och box på torsdag, nu kör vi igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0