Klockan tre suget..

Någon gång på eftermiddagen, lagom runt kl.15 oftast, känner nog många med mig att man är sugen på något. Jag har legat o läst mitt kompendie nu en stund och börjar känna mig lite godissugen. Jag vet att det finns en chokladboll nere i kylen, vilket får mig att tappa lite fokus och koncentration i läsandet.

Eller okej, jag ska inte ljuga; MYCKET fokus tas från läsningen. Varannan mening innehåller "chokladboll" och det är svårt att ignorera snålvattnet i munnen. Mitt liv kommer förbli ett helvete så länge den där chokladbollen existerar! Någon måste offra sig..

Ingen frivillig? Nehe, ne men då antar jag att jag får ställa upp.. Vill ju inte att fler ska bli lidande liksom :P

Sötsugs-logik är helt klart den bästa logiken!





Note: Den chokladbollen har nu vandrat vidare. Vidare till ett liv som cellulit på min chokladbollsröv! Han behöver iaf inte känna sig ensam längre :) Slutet gott, allting gott..



Kommentarer
Postat av: Lina

Älskar din note! Brukar sluta likadant med allt onyttigt där jag bor! :P HAhaha

2010-01-29 @ 19:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0