Grattis Tim! :)

I lördags var det alltså jag som skulle hålla i firandet av min käre pojkvän. Jag tror att det blev lyckat iaf :) Dagen började med att han fick sovmorgon och sedan kom han ut en sväng till Kolmården för lunch, fika och en trip till tropicariet där han inte varit på ett par år. Det var roligt :) Efter det begav vi oss in till stan, eller Elite Grand Hotel för att vara exakt; där väntade en underbar svit. Uppe på rummet hade de ställt upp en massa frukt och lite presenter m.m till Tim, jättemysigt.

En av presenterna var 1.5 timmes kinesisk helkropps-massage, så medens Tim blev insmord o knådad med diverse krämer så åkte jag tillbaka hem en stund. Så när han sedan kom tillbaka, lagom trött o mör så åt vi middag på Världens bar; mycket trevligt. Var evigheter sen jag var där! Men gud så mätta vi blev sen efteråt, så det blev en lugn kväll på hotellrummet sedan.

På rummet hade vi en dubbeldusch som var helt underbar! Jag har nog aldrig duschat så länge som vi gjorde den kvällen. Men det bästa var nog att krypa ned med morgonrock i sängen o kolla på tv efteråt. Behöver jag nämna hur skön sängen var?

I söndags vaknade vi lagom runt kl.10 och åt sedan en god frukost vid kl.11. Det är nog det bästa med hotell, frukosten :)

Senare på eftermiddagen var det dags för familj, släkt o vänner att kika förbi; så det blev lite stressigt att hinna hem i tid. Var aaaaaaningen svårt att slita sig från hotellet. Men vi hann! Och det var trevligt att träffa dem alla. Det var full rulle i stort sett från 14-19, så både Tim o jag var lagom trötta och stirriga efteråt. Hans små kusiner är minsann ingen lätt match alla gånger, speciellt inte efter att de satt i sig en massa tårta o kakor! :P Men trevligt var det :)

Hoppas du hade en trevlig födelsedag sötis!

Så nu är det bara till att vänta in sin egen 21 årsdag.. Jippi!


Säng o tv 1


Badrum in till höger + tv 2


Mys :)


Tim himself med vinterjacka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0