Gott nytt år!

Ja jag vet att jag är seg i startgroparna, men jag har inte varit på vidare blogghumör sen jag kom hem från Holland. Resan var iaf väldigt lyckad och det var trevligt att bara ta det lugnt en vecka. Givetvis blev det shopping, god mat och fnask-spaning (redlight district), toppen! Bilder dyker upp den dag jag orkar..

Nyår firades iaf hemma i Kolmården med familj, morbror och pojkvän :) Det var faktiskt väldigt trevligt, mycket mat blev det som vanligt; men man ska inte klaga :P Kvällen blev med andra ord lugn, skön och för min del nykter. Det verkade vara ett segt mellanår för många, festerna växte inte på träd precis; inte heller folks motivation till att göra något åt saken..

Håller tummarna för att 2010 ska bli ett bra år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0