Ge mig helg igen, snälla?!

Suck, stånk och stöön! Måndag igen och jag är inte det minsta sugen på att ta tag i dagen. Jag har haft en så otroligt mysig helg! Vi har varit på bio två gånger, vi hade en otrolig mysfredag med tacos, vin, film och många intressanta diskussioner; allt har bara varit toppen :D

Så ni kan ju förstå min svaga entusiasm över att det nu är tråk-måndag..

Jag längtar jättemycket tills på tisdag (Jeanette o Lina kvalitetstid!!!), samt onsdag då jag ska tillbaka in till stan. Jo precis, idag är dagen då Jeanette återvänder ut till Kolmården efter who-knows-how-long inne i stan. Men jag mellanlandar bara hemma i Krokek och ska som sagt tillbaka på onsdag, längtar redan; även om jag inte åkt hem än :P

Skolan börjar även på onsdag, jippi? Kan kanske vara skönt, har varit lite segt att bara glida omkring om dagarna i jakt på sysselsättning för att få timmarna att gå tills Tim kommer hem..

Men just nu ska jag bara tänka tillbaka på den mysiga helg som varit och inte få ångest eller oroa mig det minsta för vad som komma skall i veckan..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0