Ensam måndagkväll..

Pappa o jag tog en ca 6km lång promenad tidigare ikväll, det var himla skönt att vara ute så länge! Behövligt om inte annat..
Nu ligger jag här i min säng, ensam. Jag ser på film nummer två för kvällen, ensam. Jag börjar bli trött så det är snart dags att sova, helt ensam :( Det är inte speciellt roligt att vara själv alla gånger, jag brukade tycka det; men jag tror att jag har blivit en social liten varelse som inte trivs speciellt bra själv.
Det var väl kanske därför jag skaffade en hamster, men det är inte honom jag saknar mest just nu. Det är också nu jag inser att det kanske inte är så smart att ha mina två favoritkillar på samma ställe, det blir så tomt o ensamt här hemma för mig då.. Charlie får nog börja pendla emellan..

Förstår ni vad jag försöker få fram?

Men bara för att understryka: "aaaaall by myyy seeelf, don't wannaaa be, aaaall by myy seeelf; anymooooreee!!" (givetvis sjunger jag den låten extremt falskt och dramatiskt)

Natti natti allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0