2009

Tycker att det är ganska skönt att 2009 är över, det har varit ett berg-och-dalbane-år för min del..

Vi börjar från början:

- Var uppe i Sälen och jobbade (bland det roligaste jag gjort), men var tvungen att åka hem tidigare pga skador i händerna.
- Fick punktering på vägen hem från Sälen.
- Var sjukskriven/arbetslös i någon månad eller två, seeeegt! (Flyttade även i samma veva)
- Provade snowboard för första gången i mitt liv, sjukt kul, sjukt svårt och sjukt AJ dagen efter. Århundradets träningsvärk jajemen!
- Sökte en himla massa utbildningar, gick på intervju m.m.
- Fick jobb som enhetsledare på djurparken, fick alltså det jobb jag ville ha.
- Somnade på Linas badrumsgolv på midsommar :P
- Piercade tungan 7/7, fick mamma o gråta och fick leva på piggelin de första dagarna pga monstertunga.
- 8/7 bröt jag handen på jobbet. Svullen tunga + bruten hand var ingen hit!
- 9/7 jag var tillbaka på jobbet med gipset i gladpack, men fick sedan sjukskrivas :P
- Fyllde 20 med gips, skitkul!
- Drog akut ut en visdomstand.
- Kom både in på KSM samt en KY-utbildning i Linköping, beslutsångest.
- Insåg att mitt tennisspelande var så gott som över.
- Kylarslangen på bilen gick sönder mitt på motorvägen, bilen rök och jag åt banan i väntan på pappa och sedan bärgare.
- Jag började på KSM.
- Det tog slut med Niklas.
- Jag träffade Tim.
- Träningen kom igång ordentligt igen efter ett långt uppehåll.
- Jag fick dra ut ännu en visdomstand.

Det var typ allt jag kom på nu, och det känns som om det får räcka.. Kan bli snudd på tragiskt annars :P


Kommentarer
Postat av: Lina

Så himla komiskt när man sammanfattar sitt år och fattar hur mycket man har gjort!

2010-01-03 @ 20:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0