Solen gör så mycket

Två långa föreläsningar hade vi idag, inomhus..i mörkret.. Så fort vi fick rast passade jag likt många andra på att ställa mig i solen och..ja..bara stå och njuta! Himla skönt var det, verkligen.

På eftermiddagen gick jag den lagom tråkiga promenaden från Campus till gymet, jag har nämligen kommit på att det inte går att bygga en kropp på enbart mangoraja och choklad. Hehe, ne så illa är det inte...än.. Jag har skjutit på träningen av den ena och den andra anledningen, så idag fick jag helt enkelt nog. Jag hade bestämt mig, och när jag sätter min envisa sida till brukar det mesta gå min väg, typ..

Efter träningen blev det spårvagn, och väl hemma fick det bli den obligatoriska majsen med färsk pasta (fylld med soltorkad tomat o ost) samt keso och svartpeppar. Lite choklad fick också plats, men den var enbart för snabb energi och en endorfinkick och inget annat! Tro inte att jag torsdagsnjuter choklad bara sådär utan anledning, ne ne; den där chokladen var livsnödvändig!

Måste bara tillägga att jag älskar snö (troligen en av få som fortfarande gör det) och jag längtar tills vi åker till fjällen nästa vecka!! Så nu har jag fått det sagt, så nu slipper ni få ett till inlägg.. Juste, jag gillar keso också! Nu är det färdigt..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0