Kick off i Stockholm

I lördags var det kick off för Tim och hans medarbetare på Dialect. I år skulle det hållas ståhej i Stockholm och i år var även respektive välkomna, så jag fick åka offra mig o följa med ;)

När vi kom till hotellet 8.30 checkade vi snabbt in och sedan fick vi lyssna på VD:n samt en föreläsare som skulle hålla låda ett tag. I stort sett hela Dialect Sverige var där, så det var en hel del folk. När grabbarna senare skulle iväg på workshops och utbildningar fick vi damer mysa på hotellets spa. Det blev massage och ansiktsbehandlig, så det gick verkligen ingen som helst nöd på mig ;) Dessutom hade vi jättekul och trevligt..

Efter spa-upplevelsen gick vi iväg på en shoppingtur i ett närliggande shoppingcenter. Sedan mötte jag upp Tim, och vi slog ihjäl ett par timmar innan det var dags för middagen. Vi hann gå till systemet, sova middag samt sitta en stund i lobbyn med Tims jobbarkompisar.

Middagen serverades kl.19.30 och var en buffé bestående av spanskinspirerad mat, mycket gott! Det var parmaskinka, olika spett med lax, kyckling, lövbiff. Det fanns också musslor, bläckfiskringar och en hel del annat spännande :P

Efter maten blev det prisutdelning av både Dialect själva, men också av några leverantörer som var där (bland annat Samsung, Sony Ericsson, Nokia m.fl). Sen var det lite humorinslag innan till sist kvällens artist klev upp på scen. Ni kan ju bara försöka gissa vem..? Ingen mindre än Miss li :D Hon var otroligt bra live även om hon inte var speciellt långvarig på scen, men det var som sagt toppen!

Hotellet;








Rummet;




Namnskylt;

Jag blev tilldelad en fin namnskylt under dagen, och jag hade tydligen gift mig och bytt efternamn! Lite komiskt måste jag säga, men det var trevligt att vara Mrs. J.Joelsson för en dag, haha..


Och här har vi Mr.Joelsson himself!


Mrs. J kvällen till ära iförd klänning och högklackat.


Miss Li!


Fisk!!




Middag


Glad Marie, mindre glad Kim


Anette och Christian


Haha, Kim och Tommy


Avslutar detta inlägg med en puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0