Det känns ju...sådär..

Kolmårdens rekrytering var så vänliga och skickade mig ett mail med ett besked som inte bara planterade en snopen min i mitt ansikte.. Jag blev inte antagen..

Jag skulle ha gjort min 5:e säsong och var nästintill lovad en tjänst i sommar, men det tyckte tydligen inte rekryteringen som sitter i Stockholm(?!). Jag ringde min chef så fort jag såg mailet och han lät ungefär lika chockad som jag.. "VA?! Vadå för mail?!! Vadå rekryteringen?! Dom sa vad?!!". Så nu ska jag bara vänta.. Vänta och invänta domen. Ska ringa tillbaka till min chef imorgon, så får vi se vad som händer. Håller alla tummar jag har!

För vad ska jag annars göra? "Sök gärna någon annan tjänst i djurparken", det fungerar inte riktigt så.. Kommer bli djupt deprimerad om det inte löser sig faktiskt. Men jag får hålla tummarna för att rekryteringen har gjort fel. Har hört att det har hänt förr.. Just för att det inte är Kolmården själva som sköter det, utan folk uppe i Stockholm. Bara det är märkligt i min mening, men men..

Nu ska jag krypa ned i soffan med en bok och bara bli av med chocken och huvudvärken..


Kommentarer
Postat av: Niclas

sök lite andra sommarjobb då :) kan ju vara kul att prova på något nytt :P

2010-02-26 @ 18:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0