Julbord 2010

För det första vill jag gratulera mamma och pappa som firade sin bröllopsdag idag den 5 december :) Grattis grattis! I hela 23 år har de varit gifta, hejja hejja! :P

Ikväll blev vi även bjudna på julbord ute i Getå, mycket trevligt :) Det var så himla mysigt där ute och så började det snöa precis och maten var fantastisk och allt var bara toppen. Jag fann direkt min favorit (förutom alla efterrätter), och det var laxen. Det fanns kokt, rökt, gravad och allt där emellan; så när jag kom hem luktade jag fisk i hela munnen :P Haha. Stackars Tim..

Jag tog dessvärre inga bilder där inne. Men en bild på grannens buske tog jag iaf :)














Kommentarer
Postat av: Pappa

Tackar O kul att ni ville följa med / P

2010-12-06 @ 08:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0