Julafton

I år firade jag jul med Tim och hans familj, släkt och vänner. Vi var hemma hos hans morbror och totalt var vi 15 personer.

Här kommer min julafton i snabbt inklippta och till viss del slarviga bilder:

Såhär fin var Tim med slips


Julgranen och alla paket


Till bords


Fin dukning


Tomten!


Även jag var tomte detta år. Ingen annan ville ställa upp (fegisar) så efter lite övertalning i form av att som Ksm student så borde man kunna ställa upp och vara kreativ och så kan det se bra ut i CV:t m.m. Så med ett utlovat arbetsintyg så tomtade jag för grannens lilla tjej :) Jag har ingen aning om hur bra eller dålig jag var men hon började inte gråta iaf och jag fick en kram. Så nu kan jag alltså skriva in tomte-jobb i meritlistan, check!

Såhär såg jag ut:

För det första så är det min mage som är lite missformad, inga hängbröst. Och för det andra så måste jag säga själv att mina äppelkinder gjorde sig bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0