Den nya sängen

Snart har vi haft sängen i en hel vecka och äntligen så börjar den bli mjuk! För fy vad ont i kroppen jag hade de första dagarna. Det kändes nästan som en rejäl träningsvärk och som ondast hade jag i vaderna. Men någon träning har jag dessvärre inte ägnat mig åt på ett tag, så det kändes ju sådär.. Hrm..


Först var vi tvugna att slänga ut den gamla sängen! No more 120 säng! :P


Tim börjar lite försiktigt att riva upp kartongerna till den nya sängen.


Tim och arbetsledaren Vigge organiserar bitarna.


Här byggs det för fullt :) Hejja grabbar!


Här är en liten glimt av sängen, men jag får ta en bättre bild en annan gång ;)

Kommentarer
Postat av: Emma - fotograf och illustratör

N I C E! :D

2010-12-03 @ 13:56:00
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0