Antagningsbesked 1

Jag har ambitiöst nog sökt en hel del distanskurser till våren med blandat innehåll. Nu har första antagningsbeskedet trillat in och nu på lunchen har jag skickat in mina svar. Hehe, det där med att begränsa sig är inte alltid så himla lätt kan jag säga. Det var inte speciellt många kurser som jag valde bort, men jag har satt upp en maxgräns på två kurser för mig själv.

6 st valda kurser ska bli 2:

Du har tackat Ja till följande utbildningar:

1. - Journalistik, GR, (B), Skriva för webben 3.0hp, 
   
2. - Fotografi - Visuell kommunikation 7.5hp, 
   
3. - Digital bildbehandling 7.5hp, 
   
4. - Att skriva för webben och interaktiva medier 7.5hp, 
   
5. - Att skriva på nätet 7.5hp, 
   
6. - Bloggens teori och praktik 7.5hp, 

Jag har valt dessa kurser utifrån vad jag är intresserad av, inte vad som är ett bra komplement till min utbildning. Även om vissa kurser passar väldigt bra ändå :) Vi får se vad det blir helt enkelt..
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0