Mycket på g

Igår var jag på en intervju gällande ett extrajobb. Idag fick jag reda på att jag fick jobbet. Hurra. Dock tänker jag tacka nej, då jag hade varit låst till att jobba varje helg; vilket inte fungerar för mig. Jag ser hellre att jag jobbar någon kväll i veckan och några helger i månaden. Jag vill alltså ha det lite mer flexibelt.

Dock har jag så svårt för att tacka nej till jobb. Lönen var inte den bästa, men ändå. Pengar är alltid pengar, och med två småttingar här hemma nu så är lite extra pengar alltid välkommet.

Så letandet efter det "perfekta extrajobbet" fortsätter. Jag har redan fått ett litet napp, så jag ska på intervju nästa vecka. Go me! :)

Snart är det även dags att börja söka extrakurser! Jag har tänkt läsa en distanskurs vid sidan av mina ordinarie studier. Men det kommer inte dra igång förens i vår.. Så nu jäklar ska det in många järn i elden! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0