Minipajer

På förmiddagen var jag och Norrköpings alla surkarts-pensionärer ute och handlade. Trots att jag blev ordentligt mörbultad av kärringarna med vassa armbågar (lätt överdift) så handlade jag hem mat som förhoppningsvis ska räcka ett tag. Bestämde mig även för att göra små pajer med köttfärs, mums blev det! Tänk vad man kan göra i en muffinform ;)

Kanske borde nischa min blogg till: "mat du kan laga i en muffinsform, nytt recept varje dag!" :P Hehe. Det tål att tänkas på..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Peson

Hihi, vilken riktig duktig matlagerska du har blivit Jeanette! Im impressed!! :)



Vad underbart att du får åka iväg till både England och USA i höst, det måste underlätta vardagspluggandet något enormt. Liksom nu har man något mer att kämpa för. Åh så skönt ni kommer att ha det. Saknar dig massor, hoppas du har en bra helg med 30 års-galej!



Puss och kram på dig <3

2010-08-28 @ 09:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0