London

Igår var jag och Tim uppe hos Tims pappa Agne och bokade en resa till London i november. Vi blir ett par stycken som ska iväg, vilket blir nytt men spännande för mig :D Brukar oftast resa med familjen annars, med undantag för en tysklandsresa med tyskagruppen första året på gymnasiet.

Det blir alltså: Jag, Tim, Tims lillasyster Linn, Agne, Bettan (Agnes sambo), Bettans två barn Patricia och Jonathan samt Jonathans flickvän Sandra..

Mamma tipsade om ett hotell som hon och Daniel bodde på under deras Londonresa för inte så länge sedan, och hux flux så blev det just det hotellet som vi ska bo på. Det är en bar med ett fåtal rum, men det ser så himla mysigt ut! Tänk att sitta i baren på kvällarna och sen bara behöva knalla upp till rummet när man börjar bli trött, kanoners!

Inte nog med det. När jag berättade för mamma att allt nästan var bokat och klart utbrister hon bara i telefon "vi åker också med!". Sagt och gjort, mamma, pappa och lillebror åker till London samtidigt som oss och ska bo på samma hotell. Dock flyger de med en flight innan oss, men hem åker vi samtidigt. Haha. Vilken familjesemester det blev av det hela :P


Bilder från Brewers Inn's hemsida:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0