Kattungar

I flera månader har vi tittat hit och dit på massor av kattannonser, besökt fiahemmet osv. Men i måndags hittade jag en annons som jag visade för Tim och vi båda sa på en gång att dem ska vi åtminstone åka och titta på. Så jag skickade iväg ett sms 40 min efter att annonsen kommit upp på blocket och fick snabbt svar. Så igår (tisdag) åkte Tim och jag långt långt ut på landet (1.5 timmes bilfärd) nästan hela vägen till Kisa för att kolla på ett syskonpar. Vi var båda överens om att det gällde att vara extra kritiska ifall vi skulle ta med dem hem. Men det behövdes inte många minuter förens vi båda var helt sålda. Dem skulle vi ha! Och så blev det :D

Bob och Alice



Fler bilder kommer givetvis. Jag måste bara få dem att sitta still en halvsekund. Det är ingen lätt uppgift kan jag säga med en gång..


Kommentarer
Postat av: Lina

Ohohoho.... Sweetiepies!

2010-08-04 @ 12:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0