Jag lever det liv jag vill leva

Igår kom min underbara själsfrände Lina hit och pratade en stund. Men eftersom det var för många killöron in the house så gick vi en lång promenad istället. Den promenaden gav mig massor av livsglädje tillbaka och det var precis den uppåtspark jag behövde! Jag var så himla glad och lycklig när jag kom hem!

Lina och jag diskuterade bland annat vart i livet vi står just nu, vad vi lämnat bakom oss och vad vi har att jobba mot i framtiden. Roligast var nog att diskutera gymnasietiden. "Fan, vi har vuxit upp", kom vi fram till. Från två små Kolmårdsmuppar som åkte buss in till skolan varje dag, tog långa skogspromenader och underbara frossa-godis-och-se-sex-and-the-city-martons till universitetsstuderande unga kvinnor, som nu bor inne i stan och har otroliga pojkvänner.

Vi lever de liv vi vill leva helt enkelt.




Kommentarer
Postat av: L

Åhhh!!!! Jag kände likadant! Livet kändes fucking amazing!

2010-08-09 @ 21:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0