Florida here we come! :D

Nu har min familj preliminärbokat ett 180 kvm stort hus med pool i Cape Coral Florida!! USA är bland det häftigaste jag besökt och jag är så otroligt glad att vi ska tillbaka och att min underbare pojkvän också får följa med :)

Tanken är att vi ska vara borta i tre veckor och då ska förhoppningsvis några av dem dagarna spenderas i New York!

Bilder av huset:














Nu är det bara att börja spara pengar så att man kan shoppa loss ordentligt och leva livet! Förra gången brände jag 10.000kr på två veckor, så nu ligger ju pressen på att jag ska ha med mig mer fickpengar eftersom vi ska vara borta ytterligare en vecka. Så från och med nu; SPARA SPARA! Tur att jag öppnat ett spar/semesterkonto, nu ska vi bara se till att hålla det vid liv fram tills det är dags att åka. Min nya hobby: se sparkontot växa varje månad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0