Yes, here it is..

Som ni alla vet går jag en utbildning som låter oss studenter pröva allt från radio, video, utställning, projektledning, (vetenskaplig forskning), men också foto och redigering; något jag inriktar mig lite mer på. Men för att göra det märker jag att min lilla fjuttiga kompaktkamera inte längre räcker till, och även om vi gärna får låna grymma leksaker från skolan så vill jag ändå ha en egen som jag i lugn och ro kan nyttja. Jag har frågat runt bland både klasskamrater men också yrkeskunniga vilken kamera jag borde ha. Och ja, alla svarade inte helt överraskande Nikon. Så efter lite om och men har jag kommit fram till att detta är den kamera jag vill ha:



NIKON D90 + 18-105 VR











Undrar om jag kan önska mig den till min födelsedag? ;) Har jag så snälla föräldrar mån tro?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0