Stadium sports camp!!

Helt otroligt. Som jag nämde i något inlägg tidigare var jag på en arbetsintervju i måndags och igår redan fick jag besked. Jag fick jobbet, jag är så himla glaaaaaad! Jag har nog aldrig varit på en intervju som känts så avslappnad och så himla rätt, vi klickade verkligen. Och med "vi" menar jag Ulrika (projektledare) och jag.

Vad har jag då fått för jobb? Mohaha. Jag har fått jobb som arbetsledare för kiosk och butik på Stadium sports camp i sommar. Underbart är bara ett av orden för att uttrycka min enorma glädje. Så med andra ord får jag gå framåt och slipper sitta och uggla i kassan på djurparken. Nu återstår bara att tala om för Kolmården att jag inte vill jobba kvar. Men först ska jag på introdag imorgon, på djurparken. För jag vill trots allt ändå jobba där i maj, för sports camp drar inte igång förens i början av juni.

Mailet från Ulrika som gjorde min kväll, min dag och min morgondag:

Hej Jeanette!

 

Tack för ett trevligt möte.

Jag fick en mycket positiv bild av dig och jag skulle väldigt gärna vilja erbjuda dig jobb hos oss i sommar.

 

Har du funderat mer på om du skulle vilja arbeta hos oss?

 

Det gäller alltså en arbetsledarroll inom Kiosk och Butik, du kommer att jobba 9 veckor (om du kan någon/några dagar v. 22 för skolan?!)

Din lön kommer att vara en projektlön på ..... kr för dessa 9 veckor.( Oregelbundna arbetstider, kvälls och helgarbete kommer att förekomma, ob-tillägg/övertidsersättning är inbakat i projektlönen)

 

Hör väldigt gärna av dig så snart du kan.

 

Med vänlig hälsning

 

Ulrika Borén

Projektledare


"Vi vill inspirera till ett aktivt, roligt och
hälsosamt liv."





Jag svarade givetvis så fort jag kunde på mailet, och fick svar igen nu på morgonen.

Ulrika skrev i princip att det var kul att jag tackade ja och att det kommer bli en kanonsommar! Vilket jag är övertygad om.

Sen bad hon även att jag skulle skicka in ett utdrag från brottsregistret (krav om man ska träffa 1500 kids i veckan), sen skulle jag även skicka in mina storlekar för arbetskläder m.m. Ooooh, jag vill börja nu! NU NU NU! :D









Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt! Grattis! :D Du verkade så gärna vilja ha det där jobbet, kul!

2010-04-23 @ 11:01:02
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0