Obeskrivlig lycka

Nu på eftermiddagen redovisades vår abstrakta film och det gick över förväntan! Vi fick otroligt fin kritik och mycket beröm för allt vi gjort. Läraren sa bland annat att det var det bästa han sett (i denna övning) under sina 3 år som lärare och att han faktiskt vill fixa rättigheterna av låten till oss så att vi kan göra något kul med filmen sen :D

Så vi i gruppen bestämde oss för att vi ska sätta oss ned och finslipa den lite och sedan bränna ut den eller liknande, så att vi alla kan ha den i våra portfolios sen. Jag är beyond happy just nu och jag kommer leva länge på det extrema lyckorus som vi alla fick när allt positivt bara regnade över oss. Det är dessvärre något som vi aldrig kommer kunna att återberätta, men så är det ibland. Kanske räcker det med att citera Mike the american film teacher himself:



"Great film, very well done. Congratulations."







Jag lovar att jag ska lägga upp filmen här i bloggen sen (om den inte är för stor), för detta är bara en extremt ful sak jag gjorde i paint på tre sekunder då jag inte fick med mig någon printscreen från universitetet.





Kvällen ska firas med yoga och sen ska Tim och jag äta piggelin :D Bättre kan det knappast bli. Haha.





Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi, vad vi är bra! :)

2010-04-20 @ 18:28:44
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0