Jag saknar honom..

Även om Tim var här igår och åt påskmiddag med mig och min familj och sedan sov över så saknar jag honom massor. Jag saknar vår vardag som vi har ihop. Det är svårt att helt plötsligt inte ses varje dag, och extra svårt var det att lämna en gostrött och assnygg kille kvar i sängen imorse och åka till ett jobb som jag är sådär måttligt förtjust i och träffa vilsna/gnälliga/hungriga/trötta turister som jag helst bara vill slippa. Fy sjutton.

Men dagen och kvällen har ändå varit bra hittills, och imorgon ska jag bara jobba ett par timmar sen ska jag in till stan och träffa min gosiga pojkvän. Som jag hoppas är i fin form då han ikväll håller fest hemma för sina polare. Känn pressen Tim.


Älskar dig!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0