Whyyyyy?!

För det första hade jag svårt att somna och för det andra drömde jag mardrömmar hela natten; om vad håller jag för mig själv; men det var läbbigt iaf... Sen tiiiiidigt på morgonkvisten väcktes jag av ett högt och brutalt ljud; wrrooooooooooH! wrum wrum... En bensindriven hand-gräsklippare som används i slänten i slutet av vår trädgård. Spontant börjar jag leta efter hagelgeväret, men när jag inser att jag ändå ska gå upp någon timme senare kravlade jag mig ur sängen och svor som en *piiiip*.

Varför så tidigt? Varför idag av alla dagar när jag äntligen skulle haft lite sovmorgon? Why?! WHYYY?!?!?

Tydligen så är det stora gräsklippar-dagen idag, för längs motorvägen klippte de och i stan klipptes det också överallt.. Så nu saknas bara att jag klipper till någon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0