Öronproppar ska det va!

Hur kan folk sova utan öronproppar? Eller är det bara jag som hakar upp mig på små ljud i rummet/omgivningen? Är det bara jag som är extremt lättväckt och absolut inte kan somna om det inte är knäpptyst...? Hmm, I wonder...

Mina räddare i nöden är dem iaf. Dessvärre var jag ju tvungen att sova utan dem igår eftersom Niklas vägrade flytta på sängen där ena proppen ramlat ned bakom; detta resulterade i att jag knappt sov för att han flängde runt som en falukorv och gjorde märkliga ljud hela natten. Tack älskling...

Men han han fick nog igen gånger tusen sen när jag vaknade och var på mitt mest älskvärda humör, hehe.. Resten av dagen slapp han mig iaf, men då var det skolkompisarna som fick dras med en zombie istället. Men men, man kan inte vara på topp jämt; men imorgon är det en ny dag! Och då är målet att vara äckligt hurtig och ha en perfekt hårdag! Lägg märke till hur högt jag lagt ribban nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0