Nue vill ja juh ba' döh!

Jag är så trööööött, är så seeeeg och har sååååå ont i huvudet! Usch vilken jobbig, pissig och sketen dag det har varit idag... Huvudvärk har blandats med kaffe, skratt och frustration.

Min grupp och jag har jobbat i nästan 8 timmar med vårt repotage! Och på den tiden har jag lyckats med både det ena och det andra... I min lilla del av "programmet" skulle jag intervjua några personer, så när jag skulle spela in introt lyckades jag med konst-stycket att prata riktigt bred stockholmska; och så lät jag sådär jobbigt hurtig och "storstadig".

Jag lät som Blondinbella när hon är som värst! Precis som hon lät jag, och det var riktigt jobbigt att höra sen kan jag lova; men som tur var så ska vårt program vara överdrivet och tillgjort så jag gjorde inte ett så dåligt jobb iaf ;)

Sen finns det en tjej i vår grupp som pratar väldigt bred norrländska som jag sedan la till med ganska fort, haha.. Så när jag ringde Niklas sa jag; "Nue ork ja int nå mher"! Så kan det gå... Känns bara som om det enda som faktiskt kan rädda dagen är ett långt bad...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0