Min räddare i nöden

Jag har fått en ny älskling som alltid finns där för mig i alla lägen och som är överlägset bäst! ALLTID! Den var min räddning i Sälen och jag är evigt tacksam att den återigen räddar mig och min snok om dagarna. Jag pratar givetvis om nässprayen otrivin comp (!) som är den i särklass bästa nässpray som jag testat, inbillar mig att det inte finns något i världen som klår den! Så det så...

Den stoppar rinnsnuva och den tar bort den irriterande täppan som ständigt är mitt problem. No more snorande och snytande säger jag bara! Nu har jag den renaste pipan i stan ;)

Och om otrivin vill skicka ett presentkort till mig för den fina reklam jag bjuder på, är det givetvis välkommet :) För här används nässpray flitigt!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0