KSM

Det blev väldigt lyckat igår måste jag säga :) Inte minst för att det faktiskt blev ett riktigt tårtkalas ;)

 

Alex vet hur man posar!

 

Många intressanta diskussioner blev det

Emmy och Erika, KSM såklart

Inte sen att hänga på!

Jag och Ted

Jag och Therese på Trappan, nu börjar fotominerna komma fram

En klassiker! Men det var kanske inte så smart att den kortaste personen i högen höll i kameran..

Mötte Pernilla och J, med vänner ;)

Ne...

 

Det var en lyckad kväll och jag är glad att jag följde med! Det hela avslutades på Max med ett orginalmål och sedan började den smärtsamma vandringen hem till Therese, där jag sedan sov.

Nu är frågan, på't igen ikväll?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0