Barnvakt

Niklas och jag har varit barnvakter sedan i tisdags kväll åt Maja 8 år :) Hon är Niklas halvsysters dotter, hänger ni med? Vi ska passa henne och katten Mysan tills på onsdag, och än så länge måste jag säga att det går väldigt bra! Även om folk på gatan gärna kollar en extra gång när "mamman" (jag) ser ut o vara 16 men måste vara minst 25..

Hur som helst, Niklas och jag har levt ett litet familjeliv som både har inkluderat att gå upp kl.07.00, fixa frukost, göra läxor och GÅ till skolan med Maja och mycket mer. Men jag klagar inte, hon är i en alldeles perfekt ålder där hon fixar det mesta själv... Dock är det värre med katten som både bajsar och kräks :S Och gissa vem som får göra rent kattlådan? Inte är det min manliga "hjälte" iaf...

Lite vad vi gjort so far;


Cirkus! Har jag inte varit på sedan jag var plutt, och 2 timmar var lite för mycket... Cirkus uppskattas nog mest när man är just...plutt...


Men vi fick iaf se en häst utan huvud, alltid något :P


Sen var vi även på tropicariet i Kolmården och gick runt :)


Katten Mysan, som faktiskt kan vara mysig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0