Vilken härlig start på dagen

Läste precis min mail och såg till min förvåning att jag fått en kommentar från lektorn jag hade i kursen "planera och organisera". Den avslutande uppgiften på den kursen var nog det jobbigaste jag gjort hittills denna termin och jag bara väntade på att få göra om skiten, för om jag ska vara ärlig kändes det inte som om jag presterat något vidare.

Dock fick jag en förvånade kommentar av Lasseman som tyckte att det såg ok ut och att jag därmed blev godkänd! ;) Jag blev så himla glad! Vilken lättnad! Vet flera i klassen som har fått göra om och jag är sjukt tacksam att jag slipper det!! Nu ska jag bara se till att bli godkänd i bilden också. Ett steg i taget...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0