Vårdcentralen

Imorse hade jag en tid på vårdcentralen hos läkaren, som numera kommer kallas; "den liberale pillerdoktorn", dlp.
Vi hade ett långt och väldigt bra samtal men mot slutet kom givetvis pillerfrågan upp. Svar nej, jag vill inte stoppa i mig en massa konstiga saker!
Hur slutade det hela då? Jag gick därifrån med ett läkemedel jag inte ens vet namnet på, eller vad det är bra för. Tummen upp! Han gav mig t om argument som jag sedan kunde säga till mamma o pappa... Herrejösses...

Han är toppen och en kanonläkare, men jag tycker att han förlitar sig för mycket på alla konstiga mediciner som finns och inte på människors egen kraft att läka sig själva. Mer pepp och mindre tabletter röstar jag på!


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha... han bara strör piller runt sig va? :P Haha...

2009-10-09 @ 18:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0