Nyvunnen fritid

Det var väldigt länge sedan jag fyllde mina dagar med så mycket och så många olika saker som jag gör nu, jag älskar det!

Jag har börjat att ta hand mer om mig själv och inte tänkt på alla andra för en gångs skull... Bland annat så har jag dragit igång med träningen igen, underbart! Fattar inte hur jag kunde hålla mig borta så länge, herregud, inte konstigt att jag mådde dåligt :S Tränar numera 4-5 gånger i veckan (blandade aktiviteter) och drömmen är att ta upp favoritsporten tennis igen. Som tränare vore ju inte helt fel, men vi får se...

Lina och jag går på 2-3 pass i veckan och ikväll är det ki box som gäller, toppen!! Det är sjukt roligt och träningsvärken efteråt är underbar... Lina; testa yoga snart?
Vi körde core igår, men det var ingen hit faktiskt :S

När jag inte tränar lullar jag runt i skolan som en smurf utan att uträtta några större under, men om det leder till ett välbetalt jobb; why not? :P Har även spenderat mycket tid med gamla vänner, men också nya... Stackars Lina har fått stå ut extra mycket med mig ;) Men jag gillar vårt nya hälsosamma "jävlar-anamma-liv", där en kvällspromenad på 5-6 km är piece of cake.

Dock har jag lång väg kvar att gå (haha, den var rolig), innan jag har hittat tillbaka eller blivit det jag vill vara.

Vi hade en övning i skolan för ett tag sedan där vi skulle fundera ut vad det viktigaste är i livet, för oss. Den lappen som vi skrev skulle vi sedan vika och lägga i bakfickan, för att sedan hitta och påminnas om senare. Det viktigaste i mitt liv är inte något materiellt, det är ingen person och det är inget påhittat; utan jag skrev kort och gott; "min hälsa". Det är det viktigaste i mitt liv, och det är så sant!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0