Myskväll

Ikväll blir det lugna gatan för min del, himla skönt. Känns som om det varit tillräckligt mycket uppståndelse och tjo o tjimm de senaste dagarna. Började att varva ned redan igår under filmkvällen; dessvärre somnade jag mitt i filmen, men det var länge sedan jag sov så otroligt bra! Den soffan är livsfarlig, men jag är kär :D Vi kommer så himla bra överens, soffan och jag. Frågan är bara hur soffans ägare känner inför detta? En kommentar kanske? Innan jag inleder en affär med din soffa menar jag ;) Haha...

Ikväll blir det hur som helst mys i en annan soffa; ska spendera lite kvalitetstid med min kära familj, och sedan är planen att somna tidigt...


Ha en trevlig lördagskväll!






Kommentarer
Postat av: Tim

haha, det var inte illa.. min soffa har redan ett förhållande med eric som köpt säsongsbiljett dit, men ber du lite snällt så går det säkert att ordna en plats till dig med ;)

2009-10-11 @ 23:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0