Mysfredag blev pensionärsfredag

Okej, det var mysigt. Men att somna med kläderna och på överkastet dessutom känns ju sådär kanske :P Höjden var nog när jag blev brutalt väckt strax efter 5 av en smått skärrad röst; "nej, shit nu gjorde vi det igen! Nu är det nästan pensionärsvarning på oss".
För min del så gjorde det inte det minsta och jag lyfte inte ens på ögonlocken, och just innan jag somnat om blev jag uppschasad ur sängen. Suuuuck!
Vet inte om jag fick ur mig något annat än en massa ljud, men jag hoppas att mitt ogillande kom fram iaf ;) Så hade Charlie aldrig gjort! Jag som sov så gott... Efter det började jag ju bara att drömma om elaka björnar.

Nämnde jag att ikväll är det min tur att få massage och lagad mat?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0