Min nye sambo

Jag tycker att han är väl värld en fin presentation min käre sambo. Vi har inte känt varandra länge, men det var verkligen kärlek vid första ögonkastet!
Mer om honom;
Han är lika envis som han är söt, han vill ha saker på sitt sätt helt enkelt, han klagar på min bilkörning, han hatar att bli väckt vid fel tidpunkt; detta gör honom rasande, han är inte speciellt ordningsam; utan har valt att leva i sitt organiserade kaos, sen är han matglad; men som med mycket annat är han lite kräsen så han äter ju inte vad som helst, han är ju inte dum liksom :P
Avslutningsvis kan han beskrivas som äventyrlig, ung, modig, renlig och känslosam! Ska bli spännande och lära känna honom mer, så förhoppningsvis visar han sig vara en omtänksam liten godig som jag kommer få det jättebra ihop med :)

Meet Charlie;



Han gillar att bli fotad och posar mer än gärna, men han vill hålla sig lite anonym på bloggen såhär i början. Hoppas ni förstår...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0