Kärt problem

Det blir nog en hel del hängande på gymet för mig framöver, för mitt schema ser inte allt för lovande ut nu när vi går in i projektblock 2. Visserligen blir det en hel del jobb med projektet, men jag kommer fortfarande ha mycket tid över. Jag funderar på att skaffa en hobby, ett jobb eller börja träna seriöst. Kanske ska satsa på o bli balettdansös eller curlingproffs? Why not...

Såhär ser de närmsta veckorna ut för min del. Och för er som undrar så; ja jag pluggar heltid på universitet och jag läser ett seriöst program. Som jag nämde ovan blir det en hel del projektarbete framöver och den tiden disponerar vi själva och finns därför inte med på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0