Herrejösses!

Påminn mig om att jag aldrig mer ska gå på passet på måndagar! Hela Norrköpings pensionärselit tränar nämligen då. Och dem är inte o leka med kan jag säga med en gång.
Okej att min kondition inte är på topp just nu, men idag var det nästan absurt. Det känns fel att skylla på träningsvärk och förkylning, men hellre det än o faktiskt erkänna att jag fick mitt ass kickat av pantertanterna på friskis.

När en annan låg o kippa efter andan la pensionärerna i en extra växel och skuttade vidare... Kan inte påstå att det här passet var speciellt bra för mitt självförtroende, säkerligen inte för någon annan ungdom i det rummet heller. Men nu vet vi iaf vad vi har att leva upp till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0