Fjällen

Nu när den kyliga luften börjar smyga sig in innanför kläderna längtar jag mer än någonsin efter fjällen! Jag önskar av hela min själ att jag kunde spendera hela vintern uppe i Sälen eller liknande. Men jag får nog nöja mig med tanken att i bästa fall åka upp under "sportlovet", och förhoppningsvis fira jul och nyår utomlands.

Men det skulle inte skada om snön kunde komma redan imorgon och att det kunde växa upp ett fjäll här någonstans i närheten. Vem har sagt att det är orimligt? En riktig pessimist i så fall...

Hur som helst, när det är vinter är jag som lyckligast; speciellt när jag är i fjällen!

Finns det något bättre? Me dont think so...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0