What the..?!

Vad är det för fel på människor?! Jag vet inte hur många gånger jag ska behöva säga det, JAG TYCKER INTE OM ATT FIKA!
Har man inte bättre fantasi än så, än o sätta sig på ett fik o trycka i sig en "obamaboll"? I dont do fika, har aldrig gjort och kommer aldrig göra. Undantag för Lina, vi kan fika; men det är ytterst sällan. För så länge det inte är en muffins inblandad så är jag inte intresserad.

En första dejt är inte ens ok att ha på ett fik, det är bara...fel... Men det är min åsikt, välj själv om du tar åt dig den eller bara ignorerar.

Har fått frågan två gånger idag redan, "ska vi ses och ta en fika?". Hur föddes fika-fenomenet?? Jag får utslag..

Just frågan;"Ska vi ses och ta en fika?"

Helst inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0