Vad händer?

20 år och börjar redan gå sönder, det är ingen höjdare. Tror det var igår morse som jag fick så sjukt ont i min högra vad, så jag bara låg o kved; eller lät som en säl (beror ju på). Det kändes ungefär som kramp och muskeln fick något konstigt ryck som höll i sig ett bra tag. Strax efteråt kändes det inte så mycket, utan det var mest skönt att hela smärtkarusellen var över. Nu, en dag efter; fy fan!

Jag skulle försöka ta mig ur sängen imorse och kunde knappt stå på skiten. Det känns som en rejäl sträckning, enormt blåmärke eller en kapad muskel; kalla det vad ni vill. En blandning kanske?

Jag känner mig några centimeter kortare och kan varken stödja eller sträcka ut ordentligt. Har försökt att massera upp det i duschen, och visst det hjälper. Men så fort jag inte håller igång muskeln så krymper den och blir stel och smärtsam igen.

Ska gå härifrån en timme innan jag börjar, för min maxfart är inte vad den borde vara; stapplar mest fram.

Hur kan man "skada" sig utan att ha gjort något speciellt? Eller är det bara jag i vanlig ordning..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0