Till alla er...

Det här är till alla er som just nu står i någon slags kö, lång som kort, seg som snabb. Håll ut kompisar! För samtliga är ju målet att komma fram, men vill ni verkligen det; egentligen? Va? Va?! Är ni helt säkra?

Ta bara influensasprutan t ex, vill ni verkligen bli penetrerade av en enorm och monstruös nål? Jag personligen hatar nålar och skulle helst låta bli, blir faktiskt lite illamående av tanken känner jag :S Och inte bara för att jag fått lite mer än en halv decimeter till nål rätt genom tungan (no biggie), men en sjujäkla nål rätt in i biceps som kommer ömma ett par dagar, nej tack. Nu är mår jag illa på riktigt :S

Ha klart för er vilken arm ni vill offra till samhällets nya överdrivna hysteri och medias favorit fjäder som nu blivit en muterad höna. Killar, ni ska nog tänka er lite extra för...

Och resten av er, tro inte att doktorn kommer dela ut klistermärken sen när ni är klara; dröm och glöm! Moahaha..

Läkaren vill bara få det hela överstökat, och eftersom han säkerligen gjort det där i ett par veckor nu kommer han bara hugga in nålen rätt i muskeln (bara för att få känna lite skadeglädje) och sen är det hela över på mindre än 3 sekunder; och vem blir glad av det?

Men har ni tur kanske det spelas lite ace of base i högtalarna ;)

Ha en fortsatt trevlig köupplevelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0