Thott var det ja...

Nu har jag gjort ett nytt försök på min underkända uppgift, och förhoppningsvis kommer den att "fungera" bättre för herr Thott. Har fått höra nu att det är väldigt många som fått underkändt på just hans kurs. Då vet vi alltså vem vi ska akta oss lite extra för längre fram ;)



Ungefär såhär mycket orkade jag anstränga mig. Jag gjorde det enkelt för mig och övertydligt för Thotten, så nu ska det väl ändå inte bli några missförstånd?
Lägg gärna märke till den snygga effekten ;) Haha..


Kommentarer
Postat av: Peter

Lyssnar gärna lite utförligare om detta.

Hoppas maten smakar ikväll , nu när den skall

tillagas av en "comming star".

2009-11-20 @ 16:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0