Seg torsdag

Jag vet att jag inte har bloggat på en, två, tre dagar? Men jag har faktiskt inte haft något relevant att skriva, än mindre dela med mig av, tyvärr. Ibland kan jag skriva om extremt onödiga och märkliga saker, men nu har jag faktiskt inte kommit på något jag kan skriva. Har jag gått och blivit vettig helt plötsligt? Ne, det tror jag verkligen inte; men jag har väl inte haft en typisk "Jeanette vecka", där jag kan babbla på om alla ståhej..

Min vecka har varit ganska normal, men med många fina och roliga inslag. Jag har alltså inte bara pluggat, tro det eller ej ;)

Förstår egentligen inte varför jag känner mig tvungen att förklara varför jag inte har delat med mig av min vardag på ett par dagar. Men antagligen är det för alla er skvallerkåta stackare som inte har bättre för er. Hoppas ni blir lite rörda nu när jag faktiskt anstränger mig för er skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0