Myshelg

Denna vecka blev det inte bara en mysfredag, utan en hel myshelg. Mysfredagen var extremt trevlig med den sedvanliga maxi/city gross vistelsen följt av matlagning och film. Även om det var jag som skulle ha den passiva rollen denna vecka och låta bli själva matlagningen så blev det självklart tvärtom. Jag kan ju inte låta bli, sorry. Men du gjorde ett kanonjobb med nudlarna ;)

Filmen var det läskigaste jag sett på länge, "the haunting in connecticut". Tycker verkligen inte om plötsliga händelser och speciellt inte när man inte ser vad det är. Sen hjälper det verkligen inte att stackarn i andra hörnet av soffan hoppar till och sen bara drar tag i min fot så att jag blir dubbelt så rädd.

I lördags gick jag på bio med hetingen själv, vi såg new moon ;) Hehe, ja vad ska vi säga om den? En riktig tjejfilm stundvis, men allt som allt tycker jag att den var ok. Ska försöka att inte leta fel och brister som vi praktiserar extremt ofta på ksm, nej.. Njut av de bara överkropparna istället säger jag!

Middagen i lördags var inte helt fel, det blev wrap á la Sting Ray's.. Ni som vet hur jäkla god den är förstår att det blev lyckat. Till er andra säger jag bara; tortilla bröd, mangoraja, isbergssallad, paprika/tomat och stekt kyckling ;)

Till maten blev det både vitt vin och sen asti.. Tur att jag inte var den som blev fnittrig ;)

Filmen vi såg senare var; Crank II. Och om den kan jag faktiskt inte hålla tillbaka kritiken, sorry. Det var bröst, naket och sexuella anspelningar från minut ett till slutet; inte okej! Det skulle ju vara en actionfilm, inte en halvporrig komedi?? Stryk halvporrig, den var PORRIG! Så, färdigsågat..

Söndagen var inte sämre, vi hann både med julmarknad och middag ute i Krokek; mycket trevligt :)

Men nu är det måndag, så det funkar inte att springa runt i pyjamas och muppa sig längre; utan nu är det dags att ta tag i saker och ting igen!



Kommentarer
Postat av: Lina

Hatar sådana är filmer! SÅÅÅÅ utformade för killar.. Eller det man tror att killar vill ha.... Pang-pang och tuttar... Åh... Vilken.... -Oscarvinnare...(?)Är ju bara irriterande.. :/ Tur att u överlevde filmen.. :P

2009-11-23 @ 15:24:25
Postat av: Tim

JAG.. tycker iallafall Crank 2 var ASBRA! :D

2009-11-24 @ 01:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0